Polityka prywatności i cookies

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH I POLITYKA COOKIES

Za pomocą tego dokumentu informujemy o przysługujących Ci prawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez myVolt Sp. z o.o. (dalej „myVolt”).

Zalecamy uważne przeczytanie informacji.

Zrobiliśmy wszystko, aby była ona jak najbardziej zrozumiała. Jeśli jednak nadal coś jest dla Ciebie niejasne, prosimy o kontakt: biuro@myvolt.pl

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem, który ustala cele i środki oraz decyduje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych jest: myVolt Sp. z o.o. Poznańska 40j/4, 62-080 Tarnowo Podgórne. Możesz się nami skontaktować za pomocą poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej (pod adresem: biuro@myvolt.pl). myVolt nie wyznaczył inspektora ochrony danych.

Jak i dlaczego przetwarzane są Twoje dane osobowe?

Przetwarzając dane osobowe, przestrzegamy odpowiednich przepisów, w szczególności rozporządzenia (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., ogólnego rozporządzenia o ochronie danych („RODO”). Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych. myVolt przetwarza dane osobowe klientów, potencjalnych klientów i partnerów biznesowych wyłącznie w celu: zawierania i realizacji umów, rozwijania działalności gospodarczej i spełnienia związanych z nią wymogów prawnych (w szczególności, w celu prowadzenia ewidencji przychodów i wydatków oraz otrzymanych płatności, co wynika z przepisów prawa podatkowego),
dla realizacji swoich prawnie uzasadnionych interesów (w szczególności, kontaktu z pracownikami czy współpracownikami swoich partnerów biznesowych, w celu realizacji zawieranych umów, w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie/zapytanie ofertowe skierowane przez potencjalnego klienta, a także w celach statystycznych i analitycznych).

Do przetwarzania danych osobowych dochodzi w oparciu o podstawy prawne wskazane w art. 6 lit a), b), c) i f) RODO.

Czas przetwarzania danych osobowych

Twoje dane osobowe przetwarzamy przez czas trwania stosunku umownego. Po jego wygaśnięciu przechowujemy tylko te dane osobowe, które są dalej niezbędne do realizacji naszych praw i wypełniania naszych obowiązków, lub dla których jest to wymagane przepisami prawa.

Jakie dane osobowe przetwarzamy?

Przetwarzamy wyłącznie dane bezwzględnie niezbędne do realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy - imię, nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania lub adres zamieszkania czasowego, dostawy lub inny adres kontaktowy, adres e-mail i numer telefonu, numer rachunku bankowego, numer dowodu osobistego, NIP.

W przypadku zaś przetwarzania danych osobowych w celu kontaktu zwrotnego lub odpowiedzi na zapytanie ofertowe, przetwarzamy wyłącznie dane, które nam podałeś tj. w większości przypadków Twoje imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu.

Podczas przetwarzania Twoich danych osobowych nie następuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji ani profilowanie.

myVolt przetwarza dane osobowe bezpośrednio przez swoich pracowników oraz – w przypadkach wskazanych w punkcie 7 poniżej – przez podmioty, którym powierzył przetwarzanie danych osobowych.

myVolt wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych.

Dane są zbierane i przetwarzane w określonych, jednoznacznych i zgodnych z prawem celach. Dane nie są przetwarzane w sposób niezgodny z tymi celami.

Gromadzone i przetwarzane są tylko takie dane, które są ściśle niezbędne do określonego celu.

Jak chronimy Twoje dane osobowe?

Możesz mieć całkowitą pewność, że obchodzimy się z Twoimi danymi osobowymi z należytą starannością i zgodnie z obowiązującym prawem. Chronimy Twoje dane osobowe w maksymalnym możliwym zakresie, który odpowiada poziomowi technicznemu dostępnych zasobów. myVolt ma ściśle określone zasady dotyczące tego, który pracownik i dział może uzyskać dostęp do Twoich danych osobowych oraz jakie dane osobowe może przetwarzać. W przypadku przekazywania Twoich danych osobowych poza myVolt, zapewniliśmy odpowiedni poziom ochrony ich bezpieczeństwa zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.

Komu jeszcze przekazujemy Twoje dane osobowe i dlaczego?

Zasadniczo nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza myVolt, chyba że:

▪ mamy Twoją zgodę;

▪ taki obowiązek lub upoważnienie wynika z przepisu prawa (np. w przypadku żądań organów ścigania);

▪ podmioty trzecie świadczą na naszą rzecz, zgodnie z naszymi poleceniami, usługi techniczne i organizacyjne (podmioty przetwarzające dane osobowe), w tym obsługę oprogramowania i przechowywanie danych, osoby świadczące usługi audytorskie, księgowe, podatkowe, prawne itp.

Ponadto, jeżeli jest to konieczne dla realizacji umowy, Twoje dane możemy udostępniać firmom kurierskim oraz bankom (jeżeli dokonujesz płatności przelewem bankowym). Nie przekazujemy Twoich danych osobowych do krajów spoza Unii Europejskiej.

Jakie masz prawa w odniesieniu do swoich danych osobowych?

W związku z przetwarzanymi przez nas danymi osobowymi przysługują Ci następujące prawa:

▪ prawo do uzyskania potwierdzenia (nie)przetwarzania Twoich danych osobowych oraz dostępu do danych osobowych, które Cię dotyczą i które przetwarzamy;

▪ prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, jeżeli są niedokładne lub niekompletne;

▪ prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych w przypadku spełnienia warunków określonych przepisami prawa;

▪ prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych;

▪ prawo do przeniesienia Twoich danych osobowych do innego administratora.

W przypadku, gdy niektóre z Twoich danych osobowych przetwarzamy na podstawie Twojej zgody, masz prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które miało miejsce przed jej cofnięciem. Przekazanie nam danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, czy udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie. Możesz skorzystać ze wszystkich swoich praw, zgłaszając je pisemnie administratorowi na adres siedziby myVolt lub na adres e-mail: biuro@myvolt.pl. Jeżeli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy prawa, masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest:

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Polityka plików cookies

Podczas odwiedzin i korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.myvolt.pl (dalej jako: „Serwis”) administratorem Twoich danych osobowych jest myVolt Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 40j/4, 62-080 Tarnowo Podgórne, zarejestrowana przez  Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001028122, NIP:7812049098 (dalej jako „Administrator” lub „My”). W sprawach dotyczących twoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 690 467 640 lub mailowo na adres: biuro@myvolt.pl

Co to są pliki cookies?

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania z Serwisu oraz wszelkie inne podobne technologie, takie jak piksel, służące do zbierania informacji o Twojej aktywności w Serwisie (dalej jako „Pliki cookies”). Pliki cookies mogą pochodzić od Administratora lub od zaufanych partnerów Administratora. Pliki cookies nie są używane w celu przetwarzania lub przechowywania danych osobowych i z założenia nie służą do bezpośredniej identyfikacji użytkownika. Nie zmieniają także ustawień Twojej przeglądarki ani nie zmieniają konfiguracji Twojego urządzenia. Sytuacje wyjątkowe, gdy dane zebrane za pomocą Plików cookies uznane mogą zostać za Twoje dane osobowe, a także związane z tym Twoje uprawnienia, szczegółowo opisane zostały we odpowiedniej części Polityki Prywatności.

Do czego wykorzystywane są pliki cookies?

Wykorzystujemy Pliki cookies przede wszystkim, aby umożliwić Ci dostęp do Serwisu i ułatwić korzystanie z niego, poprzez zaoferowanie takich treści i usług, które w największym stopniu odpowiadają Twoim potrzebom i oczekiwaniom. Z plików cookies korzystamy również w celu ulepszania Serwisu, dostosowywania jego treści i umożliwienia realizacji ukierunkowanej reklamy oraz funkcjonowania mediów społecznościowych – wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę przy pierwszym wejściu do Serwisu. Informacje o sposobie korzystania z Serwisu przekazujemy niektórym partnerom, w tym Google i Meta.

Jakie rodzaje plików cookies są wykorzystywane w serwisie?

Administrator wykorzystuje w Serwisie następujące rodzaje Plików Cookies:

Niezbędne Pliki Cookies – są instalowane, aby zapewnić Ci dostęp do Serwisu i jego podstawowych funkcji, w tym chatu online, a także umożliwić stabilne i bezpieczne korzystanie z niego. Nie wymagają one Twojej zgody. Bez nich Administrator nie byłby w stanie świadczyć usług w ramach serwisu użytkownikom;

Opcjonalne Pliki Cookies – Administrator korzysta z nich wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to
zgodę. Są to pliki cookies:

● Preferencyjne – pozwalają na zapamiętanie Twoich preferencji oraz wyborów (takich
jak nazwa użytkownika, język, rozmiar tekstu lub inne elementy, które można
dostosować) oraz dostarczają Ci spersonalizowanych treści w ramach Serwisu;

● Analityczne – umożliwiają nam ustalić liczbę użytkowników i obserwować, w jaki
sposób korzystają z Serwisu oraz pomagają w ulepszeniu sposobu działania Serwisu
tak, aby użytkownik łatwo znalazł to, czego szuka. Pliki cookies analityczne służą nam również do sporządzania anonimowych statystyk, które wykorzystujemy w celu ulepszania komfortu użytkownika i zapewnienia, aby wizyta w Serwisie była dostosowana do jego potrzeb;

● Marketingowe – wykorzystujemy je do obserwowania preferencji użytkownika
Serwisu w celu dostarczania reklam, czyli wyświetlania treści marketingowych i
reklamowych, zgodnych z takimi preferencjami, również na stronach należących do
podmiotów trzecich.

Czy w serwisie są wykorzystywane pliki cookies podmiotów trzecich?

W trakcie korzystania z Serwisu możesz otrzymać Pliki Cookies pochodzące od współpracujących z
Administratorem podmiotów trzecich. Podmioty trzecie współpracujące z Administratorem w ramach Serwisu to:

Dostawcy usług analitycznych – w celu lepszego zrozumienia działania Serwisu współpracujemy z takimi dostawcami usług analitycznych,  jak:

● Google Analytics (więcej informacji znajdziesz TUTAJ). Masz możliwość wyłączenia
przekazywania Twoich danych do celów analitycznych i statystycznych z
wykorzystaniem Google Analytics. W tym celu możesz zainstalować rozszerzenie do
przeglądarki internetowej zgodnie z instrukcją podaną TUTAJ:

Partnerzy marketingowi – Administrator korzysta z usług dostawców marketingowych, którzy mogą korzystać z Plików Cookies marketingowych, by wyświetlać reklamy, które ich zdaniem będą najbardziej interesujące dla użytkownika, oraz by mierzyć efektywność takich reklam w Serwisie. Nasi partnerzy marketingowi to:

● Google Analytics w zakresie funkcji reklamowych (więcej informacji TUTAJ);
● Meta w zakresie usług umożliwiających wyświetlanie reklamy użytkownikom Serwisu
podczas odwiedzin portalu Facebook lub innych serwisów, które korzystają z powyższych narzędzi (więcej informacji TUTAJ);

Dostawcy usług komunikacyjnych – w celu umożliwienia Ci kontaktu z Administratorem za pośrednictwem usługi czatu online współpracujemy z dostawcami usług telekomunikacyjnych, takimi jak: Smartsupp.com, s.r.o. (więcej informacji TUTAJ).

Jak długo przechowywane są pliki cookies?

W Serwisie stosowane są:

Sesyjne Pliki cookies – niektóre Pliki cookies są plikami tymczasowymi, przechowywanymi do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Tego rodzaju Pliki cookies pomagają analizować ruch sieciowy, umożliwiają identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych oraz łatwiejsze poruszanie się po Serwisie;

„Stałe” Pliki cookies – część Plików Cookies są „stałymi” Plikami cookies, które przechowywane są przez czas określony w ich parametrach lub do czasu usunięcia ich przez użytkownika. Pomagają nam zapamiętywać Twoje ustawienia i preferencje, by uczynić Twoją kolejną wizytę wygodniejszą lub dostarczyć Ci dopasowaną treść.

Jak zmienić ustawienia w zakresie plików cookies?

W Serwisie stosowana jest Platforma Zarządzania Zgodą (dalej jako „Platforma”), aby ułatwić Ci zarządzanie swoimi preferencjami w zakresie Plików Cookies. Możesz w każdym czasie zmieniać za pomocą Platformy swoje ustawienia dotyczące preferencji w zakresie Plików cookies. Platforma pozwala:

a) Pozyskać szczegółowe informacje na temat Plików cookies pozyskiwanych w Serwisie;
b) Wyrazić i wycofać zgodę na wykorzystywanie przez Administratora i jego zaufanych
partnerów opcjonalnych Plików cookies;
c) Zmieniać wybrane wcześniej ustawienia.

Jak zmienić ustawienia plików cookies z poziomu przeglądarki internetowej?

Twoja przeglądarka internetowa powinna zapewniać możliwość zmiany ustawień tak, aby odrzucić, usunąć lub zablokować określone Pliki cookies. Wyrażenie zgody z poziomu Platformy na wykorzystywanie przez Administratora i jego zaufanych partnerów opcjonalnych Plików cookies nie pozbawia Cię możliwości zmiany ustawień Plików cookies z poziomu przeglądarki internetowej. Ustawienia dotyczące prywatności, umożliwiające zablokowanie plików cookies można znaleźć w menu używanej przeglądarki internetowej. Ustawienia obsługi Plików cookies w najpopularniejszych przeglądarkach są dostępne pod następującymi linkami: Chrome; Firefox; Internet Explorer; Opera ; Microsoft Edge.

Niektóre Pliki cookies są niezbędne do funkcjonowania Serwisu, więc zmiana ustawień przeglądarki może sprawić, że niektóre usługi nie będą działać prawidłowo, a nawet całkowicie uniemożliwić korzystanie z Serwisu.